نسخه پشتیبان سرور مجازی

Automated backup

یک از سوالات متداول این است که با چه روشی پشتیبان گیری کنیم؟ به صورت کامل یا تکه ای، افزایش یا کاهشی، بلاکی یا روی هم و …
این موارد تصمیم گیری را برای شما مشکل ساز می کند که کدام گزینه مناسب شما می باشد اما محافظت از اطلاعات سرور مجازی یک امر بسیار مهم است که تنها توسط سیستم کارآمد ایجاد نسخه پشتیبان قابل انجام می باشد.
سرور مجازی فارسی ایجاد نسخه پشتیبان بسیار راحت کرده است. Automated Backup این امکان را می دهد که به صورت روزانه نسخه پشتیبان مربوطه از سرور مجازی شما تهیه گردد و 3 نسخه قبلی نیز همواره از طریق پرتال کاربران “سرور مجازی فارسی” قابل دسترسی می باشد.

schema-vps-backup

Multiprotocol backup

در سرور مجازی کاربران می‌توانند اطلاعات خود را برروی سیستم های ذخیره سازی ثانویه حذف یا بازیابی کند. شما تصمیم می‌گیرید که برای استفاده از فضای مجازی خود از چه پروتکلی استفاده کنید: FTP, NFS و CIFS که تمامی این پروتکل‌ها برروی همه سیستم عامل‌ها قابلیت استفاده و انتقال داده‌ها را دارند.
به عنوان یک گزینه، Multiprotocol backup به شما فضای 200 گیگابایتی را در اختیار می‌گذارد که انواع فایل‌ها را برروی تجهیزات و زیرساخت ذخیره سازی ما ذخیره نمایید و همواره به آن‌ها دسترسی سریع، مطمئن و ایمن داشته باشید تا در شرایط مورد نیاز از آن‌ها استفاده نمایید.

Snapshot backup

یک استراتژی کارآمد برای پشتیان‌گیری استفاده Snaphshot می‌باشد که از همه اطلاعات ماشین مجازی خودتان تهیه کی‌کنید. برعکس سیستم‌های پشتیبان گیری دیگر که زمانی زیادی پشتیبان‌گیری از اطلاعات طول می‌کشد و باید ماشین مجازی قفل باشد در Snaphshot این موضوع نیازی نیست و همیشه به اطلاعات سالم و قابل بازگشت دسترسی خواهید داشت.
هم اکنون همه کاربران ما می‌توانند از سرور‌های مجازی خود Snaphshot تهیه کنند و آن را در ماشین مجازی خود نگه‌داری کنند و یا یک کپی کلی از همه اطلاعات بگیرید و این عملیات به سادگی از طریق پرتال کاربران “سرور مجازی فارسی” قابل انجام می‌باشد.