عظمت شبکه جهانی

در سرور مجازی فارسی، ما یک کلمه را بنا قرار داده ایم تا بالاتر از بقیه قرار بگیریم، تسلط ! سرور مجازی فارسی معماری اختصاصی خود را در پیاده سازی شبکه، سرور و مدیریت آن در اختیار دارد. بر اساس هر نوع سرور مجازی یا اختصاصی، سرور مجازی فارسی شبکه با پهنای باند 100 مگابیت بر ثانیه، 200 مگابیت برثانیه، 300 مگابیت برثانیه و 1 گیگابیت بر ثانیه ارائه می کند.

[google_map_easy id=”1″]

بیش از 3 ترابایت بر ثانیه در سراسر جهان

برای داشتن گارانتی سرعت بالای شبکه، کیفیت بالای پهنای باند و نرخ تاخیر زمانی پایین، سرور مجازی فارسی برروی بستر عظیم شبکه میزبان پایتخت بنا شده است که میزبان پایتخت نیز برترین شبکه فیبر نوری جهان را انتخاب نموده است. شبکه توسط تجهیزات DWDM مدیریت می شود و در حال حاضر توسط سوئیچ های 100G هدایت می شود، که این امکان را می دهد ظرفیت جهانی 3 ترابایت بر ثانیه را در تمام جهان داشته باشیم.

زیرساخت روتر

زیرساخت Routing برپایه تجهیزات و محصولات Cisco می باشد. همه ی خدمات سرور مجازی فارسی از محافظت در مقابل انواع حملات DDoS برخوردار شده است. سه زیرساخت 160-Gbps آنتی DDoS در مرکز داده های Roubaix  ، Strasbourg و Beauharnois  تعبیه شده است. برای تضمین حداکثر افزونگی و در دسترس بودن سرور مجازی فارسی ، اتصال به اینترنت خود رادر تمامی نقاط مسیر یابی حداقل دوبرابر کرده ایم. دو روتر سیسکو به سرور شما به صورت فیزیکی متصل است. کابل فیبر نوری متصل به آنها حداقل دو برابر و در بعضی نقاط اتصال سه برابر شده است.