ارتقا سرور مجازی

مزایای ارتقا سرور مجازی

سرور مجازی ابری خودتان را با چند کلیک ارتقا دهید.

  • منابع CPU و RAM سرور مجازی خودتان را در هر لحظه به صورت مستقیم از طریق کنترل پنل ارتقا دهید.
  • فضای هارد و سیستم ذخیره سازی سرور مجازی را از طریق کنترل پنل افزایش دهید.
  • بدون نیاز به Restart کردن سرور مجازی منابع بیشتر دریافت نمایید.

افزایش قدرت پردازش و حافظه رم، افزایش فضای هارد و ذخیره سازی سرور مجازی:
سرور مجازی ابری خودتان را به اندازه نیازتان ارتقا دهید. شما در هر لحظه می توانید اقدام به ارتقا منابع سرور مجازی خودتان نمایید و این عملیات به سادگی از طریق پرتال کاربران “سرور مجازی فارسی” انجام می گیرد.

فضای اضافی هارد سرور مجازی

اندازه سرور مجازی شما می بایست متناسب با نیاز شما باشد و لذا شما در شرایطی تنها نیاز به فضای بیشتر هارد دیسک و سیستم ذخیره سازی دارید. در این شرایط شما نیاز به ارتقا سرور مجازی ابری به پلان بالاتر ندارید و تنها می توانید از گزینه Additional Disk استفاده کنید. به وسیله Cinder که سرویس OpenStack Block Storage می باشد، شما می توانید داده و اطلاعات بیشتری را ذخیره سازی نمایید و از یک سرور مجازی به سرور مجازی دیگر مهاجرت نمایید.

اندازه سیستم ذخیره سازی و هارد دیسک ثانویه خودتان را انتخاب نمایید و به سرور مجازی‌تان متصل نمایید. در این شرایط شما فضای ذخیره سازی را بدون تغییر در RAM یا CPU افزایش داده اید. این عملیات به سادگی از طریق پرتال کاربران “سرور مجازی فارسی” قابل انجام می باشد.

تعرفه فضای اضافی:

50GB55,000 تومان
100GB110,000 تومان
200GB165,000 تومان
500GB330,000 تومان

ارتقا سرور مجازی

شما می‌توانید سرور مجازی خودتان را به سرور‌مجازی بالاتر و قوی‌تر از طریق پرتال کاربران “سرور مجازی فارسی” ارتقا دهید.
کل سیستم (سیستم عامل، نرم افزار و تنظیمات) به طور کلی ذخیره می شوند و در سیستم اصلی شما تغییری ایجاد نمی‌گردد و اطلاعات شما از بین نخواهد رفت. این عملیات پس از چند دقیقه به صورت خودکار توسط سیستم پرتال کاربران انجام می‌گیرد و در نهایت سرور مجازی شما ارتقا می‌یابد.