چرا سرور مجازی فارسی

سرور مجازی فارسی بیش از 800 سرور مجازی ابری را بر بستر ابر رایانش میزبان پایتخت مدیریت می کند.

این گروه از ابتدای فعالیت خود، رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات میزبانی سرور مجازی با کیفیت عالی در سرورهای پر سرعت و قدرتمند و پشتیبانی همه جانبه از کاربران را سرلوحه کار خویش قرار داده است و نهایت سعی و تلاش خود را برای گسترش تکنولوژی ابری و رایانش ابری به کار بسته است و همواره با حرکت در لبه تکنولوژی ابری پاسخگوی نیاز کاربران خود می باشد.

شعار اصلی میزبان پایتخت مهندسی میزبانی و نهایت پشتیبانی و کیفیت نگهداری می باشد که سرور مجازی فارسی نیز بر همین پایه راه اندازی شده است به گونه ای که مهندسی سرور مجازی هدف اصلی شرکت می باشد که در همین راستا نیز همواره تکنولوژی های روز دنیا را مورد مطالعه قرار می کند تا بتواند پردازش ابری را به با متدهای بروز ارائه کند.

 

گارانتی بازگشت وجه قبل از 7 روز

سرور مجازی فارسی با پشتیبانی منظمی و کیفیت نگهداری عالی که دارد تمام زمینه ها را در نظر گرفته است. ما آنقدر به توانایی خودمان و بستر ابری میزبان پایتخت مطمئن هستیم که در صورتیکه شما طبق شرایط توافقنامه رضایت لازم را نداشته اید تا قبل از 7 روز از تاریخ ثبت سفارش هزینه سرویس دریافت شما به شما عودت داده خواهد شد.

برای آشنایی و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قوانین سرویس دهی و شرایط لغو سرویس به بخش توافقنامه سرور مجازی فارسی مراجعه نمایید.

پیکربندی اتوماتیک و داشبورد مدیریت

سیستم سرور مجازی برپایه اتوماسیون مدیریت سرورهای مجازی تعبیه شده است که کلیه عملیات مورد نیاز برای مدیریت و دسترسی های لازم سرور مجازی ابری توسط سیستم اتوماسیون و داشبورد مدیریت انجام می گیرد. پرتال کاربران سرور مجازی فارسی به گونه ای است که شما به سادگی از طریق آن می توانید اقدام به Boot, Reboot, Shutdown سرور مجازی نمایید و همچنین در آن دسترسی کامل KVM از طریق کنسول تعبیه شده است که در مواقع اضطراری می توانید از طری کنسول دسترسی کامل گرافیکی به ترمینال و یا دسکتاپ سیستم عامل سرور مجازی داشته باشید. پرتال کاربران ما به صورت کامل متصل به سرور مجازی می باشد و گزارش لحظه ای وضعیت سیستم و گراف های پردازنده، رم، منابع I/O و شبکه قابل مشاهده می باشد. همچنین این امکان فراهم است که اقدام به Reinstall سیستم عامل سرور مجازی از طریق پرتال نمایید.

پشتیبانی آنلاین

سرور مجازی فارسی در زمینه سرویس های ابرای ارائه شده به مشتریان خود بی همتاست و همچنین به طور مداوم اقدام به ارائه گزارش از رویه کاری خود می نماید. ما آنچنان به سرویس های سرور مجازی و سخت افزار و بستر شبکه ابری خودتان مطمئن هستیم که سیستم پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به شما همواره آنلاین می باشد تا راهکارها و آموزش های لازم برای مدیریت سرور مجازی را از این بخش دریافت نمایید.

تضمین امنیت

امروزه کلیه کاربران شبکه اینترنت اطلاعات مهمی در رابطه با کارهای شخصی خود و شرکت خود در سیستم های ذخیره سازی ابری دارند و محافظت از اطلاعاتشان از جمله مسائل مهم می باشد. نکته اصلی امنیت بستر ابری است که با توجه به بروز بودن و حرکت در لبه تکنولوژی، سیستم های ابری ایمن ترین نوع سیستم های موجود می باشد. سرور مجازی فارسی نیز با ایجاد فضای امن برای محافظت از اطلاعات این فرآیند را برای شما ایجاد کرده است که اطلاعات شما به صورت تضمین شده در بستر سیستم های ذخیره سازی قرار دارد.

گارانتی آپتایم

شرکت های زیادی در زمینه ارائه خدمات سرورهای مجازی وجود دارند اما تعداد اندکی از آنها این امر را به درستی انجام می دهند و برای شما در دسترس بودن همواره اطلاعات بسیار مهم است و با استفاده از تجهیزات قدرتمند میزبان پایتخت و مهندسی سرور مجازی ما این فضا بوجود آمده است و اما سرور مجازی فارسی بستر ابری برپایه OpenStack دارد و به صورت High Availability برپایه Ceph می باشد که عملا دانتایم در آن معنی ندارد.

سیستم های پیشرفته

تیم توسعه گر سرور مجازی فارسی همیشه به دنبال داشتن سیستم هایی با ویژگی های خاص، منحصر بفرد، نوین در توسعه صنعت مجازی سازی و میزبانی می باشد. داشتن ایده های جدید با استفاده از ابزارها و ویژگی های جدید از قابلیت های ماست.

ضمانت موجودیت

سرور مجازی فارسی از سال 1388 در زمینه ارائه سرور مجازی پیشرفته به طور مرتب کار کرده و فعال بوده است و ما به طور کامل به مشکلات مشتریان، بسترهای ابری و سخت افزار و نرم افزار های خودمان آشنا هستم. کنترل مکرر سخت افزار و شبکه سرور توسط میزبان پایتخت این امکان را داده که بهترین کیفیت را در اختیار بگیریم و برروی بستر ابری خودمان اعمال نماییم.

افتخار سرور مجازی فارسی شرکت مادر یعنی میزبان پایتخت می باشد که از سال 1381 اقدام به ارائه خدمات و تجهیزات سخت افزاری و شبکه نموده است.