سیستم عامل سرور مجازی

یک سیستم عامل (OS) سیستم نرم افزاری است که مدیریت سخت افزار کامپیوتر و منابع نرم افزاری و سرویس های مشترک برای برنامه های کامپیوتری را بر عهده دارد.

هر سرور مجازی برای مدیریت نیاز به یک سیستم عامل دارد، شما برروی سرور مجازی ابری می توانید از لیست سیستم عامل های زیر استفاده نمایید.

سیستم های عامل و کنترل پنل های وب برای سرور مجازی شما در سرور مجازی فارسی

Debian 7
Debian 8
Ubuntu 14.04 Server
Ubuntu 15.04 Server
CentOS 6
CentOS 7
Arch Linux

Ubuntu 14.04 Desktop
Windows 2012 R2 std (Cloud range only)

Joomla (Debian 8)
WordPress (Debian 8)
Drupal (Debian 8)

PrestaShop (Debian 8)

Plesk 12 CentOS / Plesk 12 Ubuntu / Windows 2012 Plesk
cPanel

Docker (Ubuntu 14.04)
Docker (Ubuntu 15.04)
LAMP (Debian 8)
Ruby

مزایای سیستم عامل سرور مجازی فارسی

سیستم های عامل Command-Line-Only توسط سرور مجازی فارسی بهینه سازی شده اند تا بهترین بازدهی را داشته باشند و هسته اصلی آن ها تغییراتی یافته اند تا کارآمدتر شوند.

سیستم عامل عریان تقویت شده برای وب

سرورهای مجازی، سرور مجازی فارسی با سیستم عامل ها و توزیع های بهینه سازی شده توسط تیم فنی سرور مجازی فارسی قابل دسترس هستند.

  • سفارشی سازی شده برای پایداری بهتر و کارآمدی بالاتر سرویس های وب
  • ایمن سازی شده برای کاهش ریسک برای افشاء اطلاعات در شرایط حمله
  • تنظیمات از پیش انجام شده برای بهبود کارآمدی برای سرویس های حیاتی سیستم عامل

سیستم عامل همراه با کنترل پنل

سرورهای مجازی لینوکس یا سرور مجازی ویندوز سرور مجازی فارسی می تواند همراه با نرم افزارها و کنترل پنل های از قبل نصب شده و تنظیم شده باشد. عملیات نصب و راه اندازی کنترل پنل برروی یک سرور مجازی توسط تیم فنی سرور مجازی فارسی انجام می گیرد و در نهایت کنترل پنل برای سیستم عامل بهینه سازی می گردد.

  • نصب و راه اندازی آخرین نسخه کنترل پنل ها به همراه نرم افزارهای محبوب بهینه سازی شده برای فضای وب
  • شما برروی سرور مجازی با کنترل پنل دسترسی مستقیم به سرویس های Email Server, FTP, … خواهید داشت تا به سادگی وب سایت خودتان را بدون نیاز به دانش فنی در رابطه با سیستم عامل مدیریت نمایید.

فضایی جامع برای توسعه !

شما دسترسی کامل root (administrator) به سرور مجازی خودتان دارید و می توانید میزبان هر گونه سیستم همانند PHP, ASP.NET, JAVA, Ruby on Rails, Python, … باشید.

برای اینکه پلتفرم های خودتان را سریع تر مستقر کنید می توانید از فضای ابری سرور مجازی فارسی به منظور توسعه سیستم های خودتان استفاده نمایید. بستر ابری سرور مجازی فارسی یک سیستم کامل و جامع می باشد که کلیه نیازهای شما در زمینه گسترش نرم افزاری تحت وب را پوشش می دهد و لذت یک فضای پایدار و سریع را خواهید برد.