آدرس آی پی geolocations

هر جایی که که سرور های مجازی وجود دارد در دو دیتا سنتر که یکی در شمال قاره امریکا و دیگری در شمال فرانسه است واقع شده است. شما برای انتخاب این موقعیت مکانی پولی پرداخت نمی کنید.
اگر وب سایت شما یم وب یاست بین المللی فروش باشد با در نظر گرفتن موقیعیت مکانی بازدید کنندگان ایده بسیار خوبی است که به سرور مجازی نزدیک تر درخواست ارائه شود.
برای تجالرت های بین المللی خود میتوانید این استراتژی را انتخاب کنید مثلا وقتی کاربران کانادا از وب سایت شما دیدن میکنند به سرور کانادا میزبانی دهد.

میتوانید تا 16 ip آدرس در موقعیت مکانی کانادا و امریکا اضافه کنید و ip حدود 3 دلار نصب خواهد داشت شما میتوانید با ip کشور های مختلف به یک سرور مجازی متصل شوید.
برای گوگل یک شاخص مهم در رتبه بندی سایت سرعت بارگذاری سایت است اما موقعیت مکانی نقش مهمی در افزایش سرعت شما و رتبه بندی سایت شما خواهد داشت هنگامی که الویت مکان بسیار مهم باشد .
شما میتوانید از وب سایت خود رد برابر حملات محافظت کنید بعلاوه میتوانید رتبه بندی سایت خود را افزایش دهید. با ایمن کردن سایت خود در هر موقعیت مکانی و کسب و اعتبار و شهرت با افزایش رتبه بندی در موتورهای جستجو دست یابید.