سرور مجازی ابری ایران

ساختار مرکز داده میزبان پایتخت

درباره مرکز داده میزبان پایتخت بیشتر بدانیم

دو مرکز داده اختصاصی برای خدمات میزبانی سرور و بستر آنلاین برای استقرار سخت افزار سرور

مرکز داده اختصاصی میزبان پایتخت، با تجهیزات منحصربفرد و همگام با تکنولوژی روز دنیا بنا شده است. تخصص میزبان پایتخت راه اندازی زیرساخت برای سرویس های آنلاین می باشد و مرکز داده اختصاصی میزبان پایتخت نیز برپایه همین موضوع بنا شده است.

چرا میزبان پایتخت ؟

میزبان پایتخت از سال 2001 در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب و راه اندازی بسترهای آنلاین فعال بوده است و در سال 2016 و پس از 15 سال کسب تجربه در این زمینه و میزبانی هزاران وب سایت در نهایت مرکز داده اختصاصی خود را راه اندازی نموده است تا در زمینه نیز پیشرو و پیشتاز در ارائه خدمات به مشتریان خود باشد.

چرا مرکز داده میزبان پایتخت ؟

قرارگیری برروی بستر یکپارچه نکته قوت در ارائه خدمات می باشد، دسترسی سریع به تجهیزات سخت افزاری و ایجاد زیرساخت منحصربفرد براساس نوع خدمات قابل ارائه نکته بسیار مهمی در سازوکارهای آنلاین می باشد. کلیه موارد از سوی میزبان پایتخت تجهیز گردیده است و این موضوع این امکان را برای میزبان پایتخت فراهم کرده است که خودکفا در زمینه زیرساخت و بستر برای ارائه خدمات باشیم.

سرور مجازی ابری ایران

سرور مجازی فارسی، پلان های سرور مجازی ایران را در دو دسته اصلی سرور مجازی ابری لینوکس ایران  و سرور مجازی ابری ویندوز ایران ارائه می کند، در زیر مشخصات پلان های سرورهای مجازی لینوکس و ویندوزی قابل دسترسی می باشد.

سرور مجازی ابری ویندوز ایران

پلان های سرور مجازی ابری ویندوز ایران سرور مجازی فارسی در دودسته اصلی براساس نوع تکنولوژی و معماری آن قرار می گیرند که هرکدام خصوصیت منحصربفرد و خاص خود را دارد.

سرور مجازی ابری ویندوز

مناسب برای علاقه مندان ویندوز و .NET

سرعت بالا، کارآمد و پیشنهاد سرور مجازی فارسی برای برنامه نویسان تحت سیستم های ویندوزی

سرور مجازی ابری لینوکس ایران

پلان های سرور مجازی ابری لینوکس ایران سرور مجازی فارسی در سه دسته اصلی براساس نوع تکنولوژی و معماری آن قرار می گیرند که هرکدام خصوصیت منحصربفرد و خاص خود را دارد.

سرور مجازی ابری لینوکس

مناسب برای هر نوع کسب و کار آنلاین

سرعت بالا، کارآمد و پیشنهاد سرور مجازی فارسی برای هر نوع کاربر

سرور مجازی ابری High Availability

پایداری مثال زدنی سرور مجازی

آپتایم و پایداری سرور مجازی خودتان را بیمه کنید

سرور مجازی ابری SSD

از قدرت SSD لذت ببرید

سرور مجازی برپایه هارد دیسک SSD برای خواندن و نوشتن سریع