درباره سرور مجازی فارسی

گروه سرور مجازی فارسی در سال 1388 با هدف گسترش سرویس های مجازی زیر نظر شرکت میزبان پایتخت بنا نهاده شد. هدف این گروه گسترش سرویس های مجازی سازی و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های مجازی سازی برروی قدرتمند ترین سرورهامی باشد. بستر ابری سرور مجازی فارسی قدرت گرفته از ابر رایانش میزبان پایتخت و تجهیزات سخت افزاری و شبکه میزبان پایتخت می باشد.

سرور مجازی برپایه بستر کاملا ابری بنا شده است و ابر رایانش را به معنای واقعی و حقیقی آن در ایران و خارج از ایران پیاده سازی کرده است. سرور مجازی با تلاش و همکاری میزبان پایتخت اقدام به جمع آوری و مدیریت گروهی مجرب با هدف ارائه خدمات تخصصی ابری و امکانات جانبی ابر سرور فعالیت خود را آغاز نمود و با توجه به پیشرفت های حاصل شده در زمینه تکنولوژی رایانش ابری اقدام به استفاده و ایجاد فضای ابری برپایه سیستم OpenStack نمود.

سرور مجازی فارسی با تکیه بر دانش فنی و تخصصی کارشناسان کارآزموده میزبان پایتخت بستر ابری خود را ارتقا داد و با شرکت در کنفرانس های مختلف OpenStack اقدام به تکمیل فرآیند رایانش ابری میزبان پایتخت نمود و بستر ابری میزبان پایتخت را به صورت کامل به تکنولوژی روز ارتقا داد.

سرور مجازی فارسی به صورت کامل بر لایه های ابری

  • Compute
  • Storage
  • Networking

سرور مجازی فارسی از آغاز فعالیت خود همواره در راستای اطلاع رسای و اشاعه فرهنگ ارتباطات نوین از طریق اینترنت و شبکه های مجازی قدم برداشته و بعنوان اولین شرکت خصوصی و طلایه دار شرکت های ارائه دهنده راهکارهای ابری در این زمینه نقش مهمی در فرهنگ فن آوری اطلاعات ایفا نموده است و رسالت خود می داند که همواره در لبه تکنولوژی های رایانش ابری گام بردارد.