تاریخچه سرور مجازی فارسی

بروزرسانی وب سایت سرور مجازی فارسی

نوامبر 4, 2015

وب سایت سرور مجازی فارسی با نسخه جدید وردپرس بروز شد.

راه اندازی سیستم OpenStack

نوامبر 4, 2015

سرور مجازی فارسی به کمک مرکز فناوری اطلاعات میزبان پایتخت اقدام به راه اندازی اولین بستر OpenStack در خارج از ایران نمود.

نصب و راه اندازی NVMe

نوامبر 4, 2015

نصب تجهیزات ذخیره سازی NMVe و هارددیسک های NVMe بر بستر ابری

ورود به مرکزداده ایران

نوامبر 4, 2015

در نهایت در پی مذاکرات انجام شده توسط تیم سرور مجازی فارسی، این گروه اولین سری سخت افزارهای خود را وارد مرکز داده داخل کشور نمود. در همین راستا سرور مجازی فارسی بازی گردان بستر داخل کشور برای میزبان پایتخت نیز می باشد و در آینده نزدیک نیز میزبان پایتخت اقدام به ارائه خدمات میزبانی وب برروی این بستر خواهد نمود.

حرکت به سوی مرکزداده زیرساخت

نوامبر 4, 2015

نیاز روز افزون پهنای باند و شبکه پایدار تر و در آخر سرعت، سرعت و سرعت این امکان را به سرور مجازی فارسی داد که تجهیزات جدیدی در مرکزداده زیرساخت نصب و راه اندازی نماید.

شرکت در کنفرانس OpenStack

نوامبر 4, 2015

OpenStack پایه و اساس بستر ابری سرور مجازی فارسی و میزبان پایتخت می باشد، در همین راستا بخشی از تیم فنی سرور مجازی فارسی به همراه مدیریت میزبان پایتخت در کنفرانس OpenStack شرکت کردند.

عظمت ذخیره سازی با فایلگانی

نوامبر 4, 2015

دخیره سازی اطلاعات بخش مهمی از فرآیند میزبانی داده ها می باشد، پروژه فایگانی بدین منظور توسط میزبان پایتخت تعریف و راه اندازی شد و در نهایت سرور مجازی فارسی اقدام به مدیریت این بستر و آماده سازی بستر ابری برای ذخیره سازی اطلاعات نمود. فایلگانی اولین نمونه سیستم ذخیره سازی اطلاعات در ایران می باشد.

میزبان پروژه سرور پینگ

نوامبر 4, 2015

سرور پینگ اولین سامانه مانیتورینک سایت و سرور در ایران می باشد، این سامانه توسط تیم فنی و برنامه نویسی میزبان پایتخت راه اندازی شده است. بستر اصلی فایگانی برروی بستر ابری میزبان پایتخت در خارج از ایران می باشد و در حال حاضر یک سرور مانیتورینگ جدید نیز به این سامانه افزوده شد که توسط سرور مجازی فارسی در ایران ارائه می شود. این سیستم یازدهمین سرور مانیتورینگ سرور پینگ می باشد.

راه اندازی وب سایت سرور مجازی فارسی

آوریل 30, 2009

حدودا پس از 10 وب سایت سرور مجازی فارسی آماده فعالیت شد و سیستم پرتال جامع آن به بخش مدیریت میزبان پایتخت متصل گشت.

پایه گذاری سرور مجازی فارسی

آوریل 20, 2009

در آخرین روز فرودین ماه سال 1388، سرور مجازی فارسی پس از مذاکرات انجام شده با مرکز فناوری اطلاعات میزبان پایتخت راه اندازی شد. هدف اصلی سرور مجازی فارسی، ارائه خدمات سرور مجازی برروی بستر آماده و فعال میزبان پایتخت بود. در همین راستا نیز توافقنامه همکاری مشترک میزبان پایتخت و سرور مجازی فارسی منعقد شد.